lördag 13 mars 2010

Glöm inte att MOLLYFYNDA!

Glöm inte att passa på att fynda bland mollysar som jag har till salu - titta HÄR!

Idag har varit en lugn dag. Vi gick upp sent, vid halv elva, och jag gick direkt ut med lilla Elton. Han var pigg o busig o jag fick mig ett par härliga goda skratt under promenaden. Vilken perfekt start på dagen. Sen åt vi en långsam frukost och efter det gick vi en lång lång promenad i solen som avslutades med lek i hundrastgården för Elton. Det är så härligt att se hur han älskar att springa, även om det inte går så fort. :D

Nyss fick jag dessutom ett samtal från goda vänner från Västerås som är på väg till Stockholm och ska sova över på Clarion. Vi ska ses över en bit mat och bara prata o ha det trevligt. Oh, vad roligt det ska bli, det var evigheter sen vi sågs!

Vilken toppenlördag det här är!

2 kommentarer:

  1. OJ!! Vad du rensar i garderoben. Tur att det inte är min storlek. Eller tur för plånkan och otur för mig ;0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Lät som du hade en riktig kanondag igår,, hoppas kvällen blev lika bra!
    Vårt besök i Stockholm är inte förrän den 24 april så det är ju gott om tid dit. Kul om du är hemma och vill fika, vi kan ju styra upp något när det närmar sig i så fall.
    Stor kram! Krama söta Elton också!

    SvaraRadera