måndag 15 mars 2010

Manic Monday - inte hos mig...

Veckans måndag känns lugn även om den började med ett brak eftersom jag stängde av snoozen och upptäckte sen att jag somnat om. Som tur var så hade klockan inte hunnit bli så mkt. Jag hann med frukost hemma och köpa nytt SL-kort utan att vara sist på plats på jobbet. Jag är förundrad över att i Sthlm så är kl 9 normal tid att dyka upp eftersom jag är van vid att man är bland de sista om man kommer vid kl 8. Men som sagt, bra när jag är lite sen. :D



Idag åkte en favoritkofta på, min mörkblåa Tenfold Knit och under den tittar den röda Fields of Lace:n fram. För nu får ni hålla till godo med produktbildlerna, det var inte prio att ta en dagens imorse... ;)



Sen vill jag passa på och gratulera och tacka alla rara tjejer som budade och vann auktionerna igår kväll. Jag ska kolla av hur det ser ut på kontot ikväll och ska försöka hinna skicka ikväll om jag ser att pengarna kommit in.

Ha en fin o solig måndag!

6 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga färger ihop. Sen i vår kan du ha vita byxor till så kan vi kalla dig för fransosen :-).

    Kram

    SvaraRadera
  2. underbar kombo!
    Ha en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv :-)
    Mia

    SvaraRadera
  4. En jättesnygg kombo! Ja tack och lov för att jag inte behöver föna min hund ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Skönt med flexibelt jobb! Mitt jobb är också det men på föregående ställen har det varit kl 6 eller 7 som gällde *gäsp*

    Fräsch outfit! Känns som om din Mollygarderob är enorm ;-)
    Mollyista kunde inte under nästa vecka men ska du och jag ses i alla fall på måndag? Pingla och NY kanske vill med?

    kram

    SvaraRadera