onsdag 3 mars 2010

Godingar från Trendsales - bildrapport!

Igår hämtade jag tre paket till som kom från Trendsales. Direkt när jag kom innanför dörren så kastade jag på mig plaggen, ett efter ett, (ja, efter att jag provat tunikan från förra inlägget) över standardunderklänningen.

Och vet ni - alla tre plaggen är koftor. Så nu har jag femton koftor. FEMTON! Shit, jag kan alltså ha en kofta om dagen i två veckor. Galet!


Det första plagget var en raring som jag längtat efter ett tag och den var den sista delen i min First Lady Angora-samling - en First Lady Angora i ROYAL. Det är mitt första plagg i royal och jag gillar färgen, men i lagom doser.






Det andra är en fining som jag får se om jag behåller. Det är en kofta i grått med fint mönster i överdelen och sedan två beiga sidenband med vilka den knyts fram till. Jag hade tänkt att ha en bild då den ligger på golvet men då dog givetvis kameran. Den har nummer #503 men jag vet inte vad den heter eller vilken kollektion den kommer ifrån. Ngn som vet?

Den sista är en söt liten kofta i cerise med vita stickningar. Den har också ett band som kan knytas om midjan. Jag hade inte fattat det innan jag köpte denna men den kommer från kollektionen Lovebird från våren 2004. Det här är den äldsta mollyn i min garderob kan jag ju säga. Och jag gillade den massor. Den kommer att vara supersöt till ett vitt långt linne o ljusa jeans eller uppknäppt med en vit blus.



Nu får det vara NOG med köp av koftor. Ja, eller efter de två som jag väntar på i posten. :D Sen ska jag sikta in radarn på mer somriga plagg, klänningar, tunikor och toppar.

Ha en fin onsdag allesammans - nu vänder veckan!

7 kommentarer:

  1. Jättefina koftor. Shit ja, femton användbara koftor!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den första koftan vill jag också ha, den ska jag försöka fynda på Tradera eller rean. Du var snygg i royal, sticks den något eller?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den första koftan, men jäklar, jag önskar att jag hade fler än de 5 koftor jag har hemma! :-)
    Jag har handlat på Trendsales en gång och det strulade med mitt bankkort som jag inte kunde registrera på TS, eller något liknande - eftersom det inte var ett danskt bankkort. Hur har du löst det?
    -Tessi

    SvaraRadera
  4. Jeanette: Ja, visst är det galet! Det vore ju en rolig grej att ha en koftmaraton. :)

    Livet i byn: Jag har inte hunnit ha den i royal än, men de i rosa och grått sticks lite lite. Men inte så att det stör mig.

    Therese: Man måste validera sitt kort eftersom ditt kort inte är utfärdat i Danmark. Jag håller på att skriva en guide till att handla på Trendsales och där står det exakt hur man gör. Håll utkik efter den!

    SvaraRadera
  5. oj vad fina! koftor är ju verkligen bra att ha! Jag letar efter bomullskoftor just nu. Skulle vilja ha en i beige, en i grått, en i mörkblått och en i rosa! Hmmm... hoppas reorna börjar snart! Kramar

    SvaraRadera
  6. Dr Molly: Haha, ja, det var ju inte några du önskade dig men därmed inte sagt att du inte kan hitta dem. :) Mina koftinköp är nog mer på impuls, som den jag köpte av dig. Som jag för övrigt inte hunnit ha på mig än...

    SvaraRadera
  7. Det ska jag göra. Kunde inte validera kortet när jag försökte sist. :-/ Men jag hoppas det går bättre nästa gång jag försöker.

    SvaraRadera