söndag 7 mars 2010

Nog tjatat om hösten - en SÖNdagens Molly!

Tack för era intressanta, tänkvärda, välformulerade och viktiga kommentarer kring höstens kollektion, val av modell, Odd Mollys varumärkesbyggande, breddning av kundgrupp etc.

Jag kommer att suga lite på era kommentarer och fundera vidare på vad jag kan göra. En tanke är att maila HK för att diskutera dessa frågor o se vad de har att säga. Men det blir i så fall om ett tag. Jag måste tänka klart först.

Men så till dagens som går i bekvämlighetens tecken -och nej, jag har inte bojkottat alla mina mollysar i garderoben trots mitt utfall imorse :D.

Visst passar min nygamla molly #153 från Lovebird som jag fyndade på Trendsales med mina galet cerisa Velour Pants från Flow Feathers?

Nu är det mys i soffan till Wallander snart - Vi hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. Håller med, nu kör vi vidare :D Snyyyygge i myskläderna. Det kallar jag mysa i stil :D Kram

    SvaraRadera
  2. Dressen ser helmysig ut! Kram!

    SvaraRadera