tisdag 2 mars 2010

Jag har lekt ninja på Blocket!

Ibland gäller det att ha tur och att vara snabb som en vessla. Det var jag igår!

En annons på denna fining hade lagts ut igår kväll kl 19.30 på Blocket till ett mkt bra pris. Kl 20.00 ringde jag och JAAA! tunikan var kvar. Så nu på morgonen skulle jag hämta den. Men inser när jag kommer fram till adressen att jag inte vet vilket företag kvinnan som jag ska köpa den av jobbar på. Och inte har jag hennes mobilnummer med mig heller eftersom jag ringde henne från hemtelefonen. Total förvirring med andra ord! Så jag traskar tillbaka till kontoret, letar upp hennes nummer, ringer och gör upp att jag hämtar tunikan vid lunchen istället. Så snart kommer den att ligga i min väska och vänta på vidare färd hem.


Det ska bli roligt att prova denna fjärde (!)#504 Great Day Tunic som flyttar in hos mig. Vi får väl se om jag och den här marinblåa snyggingen är som gjorda för varandra. För jag och den i Chalk var inte det. Inte heller jag och den i Dark Pink. Och inte heller jag och den i Bronze. Så de tre har fått flytta ut.

Och jag hoppas på att fjärde gången gillt ska vara min melodi! :)

6 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarna för att den är kanoners! Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ohh vad roligt att hitta något länge efterlängtat. Kommer bli FAB på dig kram

    SvaraRadera
  3. Ja, nu måste det väl ändå vara din tur med den. Jag har faktiskt fyra stycken av denna tunika hängande här nu. Grey i ull, Chalk i ull, din Bronze i ull och Dark Blue i bomull. Älskar de alla, men mest ullen. Kram och jag håller tummarna för att ni måste komma överens bättre nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Söta Erika,
    OM du inte skulle komma överens med denna är jag DEFINITIVT aspirant på den (tror vi har samma storlek?). Superfin är den i alla fall!
    Grattis till ett lyckat köp!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Odd Molly-holic- jag har en i mörkblå i ull i stl2 som jag funderar på att göra mig av med- är det din storlek? Hör av dig i så fall!

    fiasdesign@live.se

    Jag går in på din blogg också och kommenterar.

    /Fia

    SvaraRadera
  6. Åh så fin! Jag håller tummar & tår att denna är den rätta! Kraaaaaam!

    SvaraRadera