torsdag 25 mars 2010

Min första swap!

Jag har länge varit imponerad av hur Bina är en mästerswappare och inspirerad av henne lade jag upp en annons på hennes swapsida samt här på min blogg. Det tog en vecka eller två men sen hade jag en rar tjej som ville swappa med mig.

Det var en fin #611 Poplin Lace Trim Tunic som fick flytta. Jag köpte den av en tjej på Tradera, hämtade den i Gamla Stan, provade den en gång, hade den en gång på jobbet och sen dess har den hängt i garderoben. Det var definitivt dags för den att flytta!



Och istället fick en fin Remix Blouse Indigo komma och bo hos mig! Den var visst ett impulsköp och jag som älskar blått och dessutom den här modellen nappade direkt. Så en sådan i stl 2 kom hem till mig idag.




Och så här ser den ut på mig. Jag gillar verkligen färgen och de fina broderierna på tyget. Visst är den vid, men äsch, vem bryr sig när det är sköööönt! :)

Observera också den, ännu ostrukna, Spring Coaten i bakgrunden. Imorgon kanske det blir av...

3 kommentarer:

  1. Remixen är jättefin i den färgen. Ta och stryk den där Spring Coaten så vi får se den på!

    SvaraRadera