tisdag 16 mars 2010

Orderbekräftelse har kommit!

Pust! För några timmar sen kom orderbekräftelsen från Lisen.dk och vet ni, de hade dessutom redan skickat min fina kappa. Så den är ngnstans på väg till mig. Vad kul!

Imorgon drar jag till Västerås efter jobbet och sen på torsdag blir det resa mot Klövsjö för skidåkning i helgen. Det ska bli SÅÅÅ härligt. Jag har inte åkt sen i januari och har haft lite abstinens måste jag säga.

Lite fjällmollysar blir det den här gången också. Närmare bestämt mina galet cerisa Velour Pants från Flow Feathers, min Cupcake Longtop i mörkblått från Colore Superiore och sen min fina beiga kofta från Vive La Differance. Och just ja - den rosa koftan från Lovebird kollektionen. Fyra mollysar känns helt ok för en fjällhelg. Haha!

Ska försöka blogga imorgon från svärisarna - Puss på er tills dess!


PS: Fatta: Det är snart mindre än en vecka kvar till MOLLYTRÄFFEN! Vad nice! Och hjälp, vad ska jag ha på mig...

7 kommentarer:

  1. Åh va spännande med kappan:-))
    Den är så fin och jag hoppas att du blir nöjd med den!
    Jag längtar också så till träffen!
    Det ska bli så himla kul
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jaaa, spännande med nya kappan - den är ju så snygg!

    Ha en mysig helg i Klövsjö, så ses vi helgen därpå igen, KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad kul med kappan! hoppas att du får en mysig helg med härlig skidåkning och sol :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ha en mysig helg!
    I morgon kommer den tror jag.......wiiie!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Men så härligt, ser fram emot att få se kappan på dig. Jag väntar paket från Italien och Norge. Inget är som väntans tider säger man ju :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad roligt att du knep den där!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hej tjejen

    Hoppas att helgen varit bra. Är du fortfarande på för sushi imorgon efter jobbet? När slutar du? Jag slutar typ 17 men kan anpassa mig åt båda håll. Du kan väl skicka ditt mobilnummer till min emailadress puppan09@hotmail.com

    kram

    SvaraRadera