fredag 12 mars 2010

Min goding nr 2 twill love tha back - för stoooor!!!

Idag fick hem den andra godingen som var en annan storlek = 4 och en annan färg = grön. Gissade ju att den skulle vara för stor redan igår när jag provade den blåa 3:an, och nu är det definitivt konstaterat. Jag ska inte ens plåga er med bilder på spektaklet utan den åker helt sonika ut på försäljning.

Jag kommer att lägga ut den här på bloggen tillsammans med lite andra mollyplagg (Makeout Blouse, Taradiddle, Cupcake tank m fl) nu under kvällen, så håll utkik! Det blir budgivning á la Mollyflickan.

Fredagsmyskramar från

1 kommentar:

  1. vilken tur du har ändå som lyckats få tag på 2 på kort tid=) Det är inte så ofta som de hamnar på T. Jag tycker jag sitter på T mest hela tiden o kikar men detta måste jag missat=) Tur kanske eftersom jag inte får köpa mer jackor/kappor, haha!Det hade kliat ordentligt i fingrarna=) Som med Melton, buhuuuu.

    Skumt me storlekarna, på vissa OMytterplagg, min Polka grease kappa är skitliten upptill, å på noblessen trodde jag det skulle vara likadant så gick upp till en 3a-skitstor=(
    Kul att du fått tag på en bra nu iaf, skitsnygg id en var du!

    Kram!

    SvaraRadera