måndag 1 mars 2010

Dagens Molly - Redo för snökaos!

Det singlar ner stora stora snöflingor här i Stockholm. Och blöta är de också kan jag meddela efter en mkt snabb promenad med Elton. Så dagens outfit handlar om att kunna ta sig fram med stil i snömodd som kommer att bli.
Everyday Short Cardigan - Blue
327 - Pink
Jeansleggnings - Gina Tricot
Skor - Merrell (från Schuh)

Skorna ja, de är ju helt nya och kom i ett av två (!) paket från Schuh. Jag skrev ju här om att jag beställt en massa dojor till sommaren, men dessa från Merrell är ju helt klart för vinterbruk o de var så söta o så billiga att jag inte kunde motstå. Och nu kommer de väl till pass i snöovädret.

Ha en fin måndag allihopa!

3 kommentarer:

  1. Härliga pjucks! Ser varma och goa ut. Kan ju som sagt behövas i detta vädret. Nice outfit!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Varma och sköna skor, och vattentåliga får man hoppas då! Med tanke på det "underbara" vädret här i Stockholm idag....Måste själv ge mig ut och posta lite mollysar till höger och vänster idag..!
    Ha det i snökaoset!
    /fia

    SvaraRadera
  3. Fia: Jajamensan, de är vattentäta! :) Ta det lugnt i "regnet", jag hann bli rätt blöt på de 5 minuter jag var ute för att hämta en lunchlåda.

    Jeanette: Tack! Och ja de är varma. Kanske tom lite väl varma när man är inne hela dagen... så de har åkt av när jag sitter vid skrivbordet. :D

    SvaraRadera