måndag 22 mars 2010

Ny Chillnorway från Millami!

Vad tiden går fort ibland!
Sen jag kom hem har timmarna bara rullat fast jag egentligen inte gjort ngt speciellt. Men nu har jag ett par minuter innan CSI börjar att lägga upp bilderna på min andra Chillnorway som jag köpt på Millami - Frotte Cardigan Love.
På bilderna har jag kombinerat den med min marinblåa Cupcake Long Top.

Passformen blir perfekt när man drar åt bandet i midjan.




Underbar korallrosa färg och fina detaljer som blomman på dragkedjan
och spetsen kring kanterna.
Melrose Co o Millami har fått in en massa nytt från Chillnorway - kolla in dem på Facebook!

6 kommentarer:

  1. oh så himla fin!!! Vad kul att du blev nöjd! Kram

    SvaraRadera
  2. Väääääry najs! Jag blir tokigt avis!
    Såg förresten en bild på den vita Frill Dress (har bara sett den beiga tidigare) och den var verkligen ljuvlig! Tur att jag inte kan prova den, då hade jag absolut åkt dit!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är den underbar! Tack för era söta kommentarer. :)

    SvaraRadera
  4. Superfin!
    Skaa kolla om det finns ngn fler scarfscarf i butik, ska nämligen dit imorgon och lösa ut en till en annan OM-lover. Återkommer om jag får napp!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig nyförvärv som flyttat hem. Kanonsnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera