onsdag 10 mars 2010

Dagens Molly - Nja, jag är inte övertygad

Idag var en sådär dag då jag tittade sömnigt in i garderoben o konstaterade att jag inte har ngt att ha på mig. Fast jag vågade inte säga det högt. Då hade väl min man ex storknat.

Till slut så blev det fina #497 Poplin Date Blouse i mörkblått och #506 Tenfold Knit i nougat(?) med ljusa tighta jeans från Vero Moda samt Knee Length Sock i chalk och bruna stövlar.



Jag är inte riktigt hundra på den här kombon - vad tycker ni kära läsare?



Nu ska jag ta o ägna mig åt tulldeklarationer. Nördigt? Jajamensan! :)
Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. *tummen upp* jag gillar den! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker också om det! tenfolden i den färgen är så snygg!

    SvaraRadera
  3. Men tack, tjejer! Då kanske det bara är jag som vaknade på fel sida imorse. :)

    SvaraRadera
  4. superfint tycker jag! och vilken snygg frisyr du har, kul att se!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Dr Molly: Oh, tack! Vad kul att du kommenterar frissan nu när jag känner mig oklippt. :D

    SvaraRadera