onsdag 24 mars 2010

Dagens Outfit - två nykomlingar


Idag hade jag ingen molly på mig utan jag slet på mig en fin puderrosa Day by Birger et Mikkelsen-blus som jag faktiskt fått i julklapp men inte använt än. Till den valde jag det fina knytskärpet från HM och fick på så vis lite mer "former". Ni får ursäkta att blusen är lite skrynklig, så blir det när man sitter vid ett skrivbord hela dagen. :D

En helt godkänd icke-molly outfit - eller vad säger ni?
Nu ska jag vilka lite i soffan och sen blir det strykning av Spring Coaten.
Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Absolut! Jättesnygg! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Puderrosa funkar alltid.

    kram

    SvaraRadera
  3. Åh, det klassiska H&M-skärpet... jag är fortfarande lite ledsen över att jag aldrig köpte det... *suck*

    SvaraRadera
  4. supersnyggt! Det där skärpet är så snyggt på alla utom mig! Kram

    SvaraRadera